WLEWY DOŻYLNE

KROPLÓWKA NA KACA

Stan po spożyciu wysokoprocentowych trunków, który daje wiele uciążliwych i mało przyjemnych objawów określany jest jako kac. Można z nimi skutecznie walczyć, niekoniecznie sięgając po domowe sposoby. Woda z kiszonych ogórków, koktajle z kefiru, pomidory, tłuste potrawy, woda z cukrem, praca fizyczna – każdy czytał o tych pomysłach, które nie brzmią zbyt zachęcająco. Jednak istnieje prostsze rozwiązanie, dzięki któremu wyleczenie kaca jest na wyciągnięcie ręki – kroplówka na kaca.

Co to jest kac i jak go wyleczyć?

Medycyna określa ten stan jako zatrucie alkoholem. Wśród objawów wylicza się ból głowy, suchość w ustach, ogólne rozbicie, wymioty, biegunki, drgawki, nadmierną potliwość, zawroty głowy, brak koncentracji, światłowstręt, brak apetytu, senność, skurcze mięśni, a zwłaszcza nóg.

Wśród przyczyn kaca pojawia się odwodnienie, zatrucie organizmu, przeciążenie pracy wątroby i nerek, mniejszy dopływ tlenu do mózgu i mięśni. Dodatkowo organizm zużywa ogromne ilości energii, pracując nad utrzymaniem istotnych funkcji życiowych.

Na podstawie wniosków wysnutych z badań nad kacem opracowano 3 istotne składniki, które są w stanie szybko i efektywnie poprawić samopoczucie – elektrolity, witaminę C i glukozę. Podawanie ich w formie kroplówki dożylnej jest najszybszym sposobem na przeprowadzenie detoksykacji alkoholowej i pozbycie się kaca.

Czego można się spodziewać?

Prawidłowo przeprowadzona detoksykacja alkoholowa przynosi natychmiastowe efekty. Wśród nich wymienia się:

• uregulowanie pracy serca, a co za tym idzie odpowiednie dotlenienie mózgu i mięśni,
  • nawodnienie organizmu, czego skutkiem jest częsta mikcja, dzięki której szybciej usuwane są toksyczne substancje,
  • przywrócenie apetytu, co przyspiesza powrót do zdrowia,
  • uspokojenie układu neurologicznego, dzięki czemu znikają typowe drgawki, tiki i bóle głowy

Jak działa kroplówka na kaca?

Warto wiedzieć, że kroplówka na kaca zawiera dużą dawkę elektrolitów, glukozy i witaminy C.

• Elektrolity mają za zadanie uzupełnić, wypłukane przez alkohol, mikro i makroelementy i przywrócić równowagę elektrolitową w organizmie.
  • Zadaniem glukozy jest uzupełnienie braków energetycznych w mięśniach i odbudowanie sił witalnych.
  • Witamina C wspiera detoksykację alkoholową, wypłukując zgromadzone w organizmie toksyny.
  • Magnez stabilizuje układ nerwowy, znosi niepokój wywołany przedawkowaniem alkoholu
  • Witaminy z grupy B mają udowodniony wpływ na łagodzenie objawów kaca
  • Glutation regeneruje wątrobę, przyspiesza eliminację alkoholu i jego metabolitów
  • Solcoseryl działa regenerująco na cały organizm, dostarcza zastrzyku energii wycieńczonemu pacjentowi

Leczenie kaca odbywa się więc w sposób naturalny.

Wlewy dożylne

od 1200
zł /wlew
  • KAC KILLER – witamina C, Magnez, multiwitaminy, elektrolity, glukoza – od 1200 PLN, dodatkowo hepatoprotekcja (wspomaganie wątrobowego metabolizmu alkoholu) + 200 PLN

Kroplówka na kaca – sprawdzona metoda leczenia

Gorąco zachęcamy wszystkich do wypróbowania naszej metody leczenia kaca. Nie musisz już spędzać całego dnia na wegetacji w pokoju ani swoim stanem drażnić domowników. Specjalnie dobrane składniki aktywne kroplówki na kaca szybko postawią Cię na nogi. A to wszystko bez konieczności stosowania domowych sposobów o wątpliwej skuteczności.

Kroplówka na kaca – sprawdzona metoda leczenia

Jakie zastosowanie mają kroplówki:
stany przebiegające z nadmiernym odwodnieniem: wskutek nadużycia alkoholu rozwija się zespół objawów, które możemy złagodzić stosując wlewy
– leczenie kaca.
– odwodnienie spowodowane nasilonym nieżytem żołądkowo-jelitowym (biegunka, wymioty)
– niedobory elektrolitów
– stany nadmiernego wyczerpania organizmu np. wskutek intensywnego treningu
W takich wypadkach za pomocą kroplówek jesteśmy w stanie przywrócić lub zbliżyć do równowagi gospodarkę wodno-elektrolitową organizmu, dostarczyć komórkom glukozę, wodę, sód, potas, magnez, witaminy oraz wiele innych substancji. Czas trwania wlewu to zwykle 45 minut. Przed rozpoczęciem podawania preparatów lekarz uzyskuje dostęp do naczynia żylnego zakładając wenflon.